Pracownicy

Informacja na stronę internetową Powiatowej Poradni Psychologicznej
w Białymstoku

  1. Nazwisko: Sawicka Imię (imiona) Anna Małgorzata
  2. Funkcja: dyrektor
  3. Specjalność: logopedia, neurologopedia, surdopedagogika, oligofrenopedagogika
  4. Uprawnienia do prowadzenia:
  • terapii pedagogicznej,
  • pracy z dzieckiem z dysfunkcją narządu słuchu i niepełnosprawnością umysłową,
  • warsztatów dla rodziców i nauczycieli „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”,
  • treningu słuchowego metodą Warnke’go,
  • Treningu Zastępowania Agresji.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza logopedyczna,
  • terapia logopedyczna,
  • terapia pedagogiczna,
  • trening słuchowy.

Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego oddz. w Białymstoku.

  1. Nazwisko: Kulmacz Imię (imiona) Agnieszka
  2. Specjalność: psycholog, psychoterapeuta, socjoterapeuta
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy psychologicznej,
  • warsztatów „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” (część I i III),
  • socjoterapii,
  • psychoterapii,
  • zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza trudności szkolnych, emocjonalnych i wychowawczych,
  • wspomaganie rodziców w ich działaniach wychowawczych (pomoc indywidualna i zajęcia grupowe),
  • interwencja kryzysowa,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli,
  • indywidualne wsparcie dzieci i młodzieży, w tym psychoterapia indywidualna.
  1. Nazwisko: Wilczyńska Imię (imiona) Anna
  2. Specjalność: pedagog, tyflopedagog, socjoterapeuta, terapeuta pedagogiczny
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • socjoterapii,
  • terapii pedagogicznej,
  • sensoplastyki,
  • warsztatów z rodzicami i nauczycielami „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • Trening Zastępowania Agresji.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza pedagogiczna,
  • terapia pedagogiczna,
  • poradnictwo w zakresie trudności szkolnych,
  • przesiewowe badania słuchu, wzroku oraz kierunki centralnego przetwarzania słuchowego,
  • zajęcia socjoterapeutyczne,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, dorosłych,
  • zajęcia z sensoplastyki,
  • ustalanie wskazówek do pracy indywidualnej z dziećmi i młodzieżą.

Członek Stowarzyszenia Zespołu Williamsa.

  1. Nazwisko: Ostrowiecka Imię (imiona) Maria Małgorzata
  2. Specjalność: neurologopeda, logopeda, filologia polska
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • zajęć z wykorzystaniem metody kinezjologii edukacyjnej, ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, dogoterapii, elementów Metody Krakowskiej,
  • treningu umiejętności wychowawczych w ramach „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” cz. I, „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały? Jak mówić, żeby dzieci do nas mówiły? Oraz cz. II „Rodzeństwo bez rywalizacji”,
  • terapii dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, neurologicznymi, niedokształceniem mowy o typie afazji, afazją, autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną, specyficznymi zaburzeniami językowymi, zaburzeniami płynności mówienia, jąkaniem,
  • zajęć wprowadzających i wykorzystujących komunikację alternatywną jako wspierającą rozwój mowy (Makaton, PECS)
  • warsztatów / programów dla dzieci nieśmiałych
  • terapii biofeedback.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza logopedyczna – KOLD, KORP, TRJ,
  • terapia logopedyczna,
  • psychoedukacja dzieci i dorosłych,
  • wczesna interwencja logopedyczna.
  1. Nazwisko: Pułaska Imię (imiona) Katarzyna
  2. Specjalność: pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • terapii pedagogicznej,
  • Treningu Zastępowania Agresji,
  • warsztatów dla nauczycieli i rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
  • warsztatów dla Dobrych Rodziców,
  • zajęć metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
  • zajęć z Terapii Ręki,
  • zajęć z logorytmiki.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza pedagogiczna,
  • terapia pedagogiczna,
  • terapia umiejętności matematycznych,
  • diagnoza trudności szkolnych i wychowawczych,
  • ustalanie wskazówek do pracy indywidualnej z dziećmi i młodzieżą,
  • wspomaganie nauczycieli w pracy z uczniem z ryzyka dysleksji i z dysleksją,
  • psychoedukacja i warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
  • poradnictwo w zakresie trudności szkolnych i wychowawczych.

Członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji oddział w Białymstoku.

  1. Nazwisko: Wysocka-Rutkowska Imię (imiona) Edyta
  2. Specjalność: pedagog
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy pedagogicznej,
  • terapii pedagogicznej,
  • diagnozy i terapii integracji sensorycznej,
  • socjoterapii,
  • doradztwa zawodowego,
  • Treningu Zastępowania Agresji,
  • Treningu Umiejętności Społecznych,
  • warsztatów dla nauczycieli i rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza pedagogiczna,
  • diagnoza trudności szkolnych i wychowawczych,
  • poradnictwo w zakresie trudności szkolnych i wychowawczych,
  • wspomaganie nauczycieli w pracy z uczniem z ryzyka dysleksji i z dysleksją,
  • diagnoza i terapia integracji sensorycznej,
  • ustalanie wskazówek do indywidualnej pracy z dziećmi i młodzieżą,
  • psychoedukacja i warsztaty dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
  • orientacja zawodowa uczniów.
  1. Nazwisko: Szwarc Imię (imiona) Anna
  2. Specjalność: psycholog
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi,
  • Treningu Umiejętności Społecznych,
  • terapii ręki I i II stopnia,
  • zajęć metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
  • interwencji kryzysowej.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza psychologiczna,
  • rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi,
  • terapia ręki,
  • poradnictwo indywidualne,
  • wsparcie emocjonalne,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców, nauczycieli.
  1. Nazwisko: Cichocki Imię (imiona) Piotr Marcin
  2. Specjalność: psycholog, psychoterapeuta, doradca zawodowy
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy psychologicznej,
  • warsztatów dla nauczycieli i rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
  • diagnozy trudności szkolnych, emocjonalnych, wychowawczych.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza psychologiczna,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, dorosłych,
  • psychoterapia rodzin,
  • doradztwo zawodowe,
  • wsparcie emocjonalne,
  • interwencja kryzysowa.

Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

  1. Nazwisko: Hapunik Imię (imiona) Dariusz
  2. Specjalność: psycholog
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy psychologicznej,
  • neurofeedbacku I, II i III stopnia.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza psychologiczna,
  • trening neurofeedbacku,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, dorosłych,
  • poradnictwo indywidualne.
  1. Nazwisko: Święcicki Imię (imiona) Andrzej
  2. Specjalność: psycholog, socjoterapeuta, terapeuta SI
  1. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy psychologicznej,
  • socjoterapii,
  • BIOFEEDBACK Iº i II º,
  • pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna,
  • terapeuta integracji sensorycznej,
  • zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza psychologiczna, diagnoza trudności szkolnych, emocjonalnych i wychowawczych,
  • diagnoza i terapia SI,
  • prowadzenie terapii biofeedback,
  • socjoterapia,
  • wspomaganie rodziców w ich działaniach wychowawczych (pomoc indywidualna),
  • interwencja kryzysowa,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli.
  1. Nazwisko: Malarek Imię (imiona) Izabela
  1. Specjalność: psycholog, psychoterapeuta, oligofrenopedagog
  1. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy psychologicznej, psychoterapii dzieci, młodzieży, rodzin,
  • zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza psychologiczna, diagnoza trudności szkolnych, emocjonalnych i wychowawczych,
  • wspomaganie rodziców w ich działaniach wychowawczych (pomoc indywidualna),
  • interwencja kryzysowa,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli, psychoterapii.
  1. Nazwisko: Szeszel Imię (imiona) Małgorzata
  2. Specjalność: pedagog, logopeda
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy pedagogicznej,
  • diagnozy logopedycznej,
  • terapii logopedycznej,
  • zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
    1. Główne obszary działania:
  • diagnoza pedagogiczna,
  • diagnoza logopedyczna,
  • terapia logopedyczna,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli,
  • terapia taktylna,
  • komunikacja AA (komunikacja alternatywna),
  • diagnoza i terapia dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
  1. Nazwisko: Jaźwińska-Chren Imię (imiona) Anna
  2. Specjalność: neurologopeda, logopeda
  3. Uprawnienia do prowadzenia:
  • diagnozy logopedycznej,
  • terapii logopedycznej,
  • zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
  1. Główne obszary działania:
  • diagnoza logopedyczna,
  • terapia logopedyczna,
  • Trening Umiejętności Społecznych,
  • psychoedukacja dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli,
  • terapia karmienia (niemowlęta),
  • terapia wybiórczości pokarmowej (dzieci żłobkowe, przedszkolne
    i starsze).
###############

Inspektor Ochrony Danych

Marek Falkowski

kontakt: pppp@iod.podlasie.pl